√005 سحر ندارد این شب تار...

امشب حال من خوب نیست

قلبم و مشت سنگین غم داره فشار میده

اما حتما بهتر میشم

روزی میاد که باز سرپا میشم،میخندم و دیگه از یه رگ نامرئی توی قلبم خون جاری نمیشه


امشب سر نماز دلم شکست و بغضم هم شکست و قامتم هم شکست

وجودم تهی شد و دستم خالی شد و روحم ترک برداشت

اما حتما روزای بهتری هم هست و خنده باز میاد مهمون لب هام و چشمام میشه و دستام نمیلرزه


امشب من و دعا کنید

امشب دلای شکسته و بغضای شکسته و قامت های شکسته رو فراموش نکنید

  • مــارﮮ
ان شالله خیلی زود حالتون خوب شه :)
ممنون دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan