√010 کارمند نمونه

هفته پیش چهارشنبه رو مرخصی گرفتم و وصل کردم به تعطیلی پنج شنبه، جمعه آخر هفته و کلی مشعوف شدم

امروز افتان خیزان و ناله کنان و برسر زنان و جامه دران اومدم سرکار و هربار به چهار روز 

تعطیلی آخر هفته فکر میکنم نیشم تا بناگوش باز میشه

خلاصه که مدیونید اگر ذره ای تو کارمند نمونه بودن من شک کنید :دی


پ .ن : عکسی که مشاهده می کنید میز کار اینجانب می باشد ^___^ 

miz

  • مــارﮮ
WWWWWOOOO WWWW
همین رو فقط میتونم بگم ...خیلی قشنگ و مرتبه ، رویایی هم هست 
مرسی عزیزم نگاه شما قشنگه :*
:) منظم هستین !
این خیلی خوبه
خیلی ممنونم
یه بخش خیلی زیادی از منظم بودنم به علت اینکه وسواس فکری دارم و نمیتونم شلوغی و تحمل کنم :دی 
😀

شما مختاری خانوم !
آخه روی میز کدوم کارمند فاقد (پرونده و یادداشت و یک من کاغذ و ....) هست ک من این عکس تزئینی رو ملاک برکارمند نمونه بودن فرض کنم ؟
 
البته انتظار و فهم من از یک کارمند نمونه چیز دیگریست :)


ولیان (استاندار وقت خراسان) برای نخست وزیر (هویدا) نامه نوشته که ......

ولحرفی های تلخ منو بِدل نگیر ماری عزیز ! 
آ
رامش و سلامتی برات آرزومندم
همونطور که من مختارم هرچیزی دلم میخواد روی میزم بگذارم یا نگذارم شما هم مختارید باور کنید یا نکنید :)  اصلا کسی نخواسته که باور کنید :دی

اگر هم به موسساتی که با  کودکان زیر 10 سال کار میکنن برید از این میز و از این محیط ها زیاد می بینید که ندیدید و ندیدنتون شده معیار قضاوتتون !  :)
میز قشنگ و مرتبی هستش
ممنونم :)
سلام 🌹



⎠⏠   


پس من مدیون هستم ! 😀
خدا شاهده حلال نمیکنم :دی 
به به به به :)
 ^__^  :)
خوشگله:)
ممنون،چشمات خوشگل می بینه :*
چه میز قشنگییی!! *-*
چشمات قشنگ می بینه دوستم :*
چه میز کار ملوسی ^__^
بذا منم کارگاهمو راه بندازم عکسشو میذارم :))
ان شاالله به زووووووودی
بی صبرانه منتظرم :*
چه میز کار شاد و قشنگی. :)
ممنونم ^___^  :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan