√015 مرسی که انقدر هستید :دی

بالاخره موفق شدم 54 عدد وبلاگ به روز شده رو بخونم و 

در صورت داشتن نظر مفید، کامنت بذارم و 

در صورت موافق بودن لایک کنم و

در صورت موافق نبودن دیسلایک کنم و ( البته تا حالا پیش نیومده دیسلایک بزنم،صرفا جهت جور شدن قافیه گفتم :)) )

مرسی که انقد هستید و همتون از من بهتر مینویسید و جذاب ترید و واژه ها زیر دستون یه جور دیگه ای تایپ میشن


بعدا نوشت :

تو همین فاصله تایپ کردن و انتشار این پست سه تا ستاره طلایی اون بالا روشن شد :/ :))))

  • مــارﮮ
احسنت😊
ممنون :)
سلام عزیزم
من که خیلی وقتا نمی‌رسم به دوستام سر بزنم 😕 از وقتی متاهل شدم مشغله م بیشتر شده
سلام آرزو جانم خوبی ؟
اره درکت میکنم چی میگی ، آدم از صبح تا شب درحال بدو بدو ، بازم وقت کم میاره
هفته باید 8 روز میشد :))
من خودمم تو تایمای آزادم تو سرکار بیشتر سعی میکنم وبلاگام و بخونم :دی 
آفرین که وبلاگای به روز شدتو می خونی، من نتم درسرعتیه که نمیشه حتی اسم افتضاح رو روش گذاشت و در حال حاضر 170 تا وبلاگ خوانده نشده دارم:/
سرعت نت توام داغونه ؟
من دیروز زنگ زدم اپراتور وای فام،شستم پهنش کردم رو بند رخت :|
(((((: عاشقِ توضیحاتت درمورد خودت شدم
لطف داری :دی :*
منم یه عالمه وبلاگ به روز دارم که حال ندارم بخونمشون:دی
هرچی نخونی و بذاری تلنبار شه بدتر میشه :)))
عزیزم منم دنبالت کردم. ایشالا هر روز ستارت روشن بشه و بخونمت
خوش اومدی عزیزم،ممنون :*
:)
:)
يكشنبه ۲۶ خرداد ۹۸ , ۰۹:۱۷ معلمی از جنس اینده
:))))))))))
:دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan