√016

" وقتی مجبورید در جایی که اکنون هستید بمانید

کتاب خواندن به شما جایی برای رفتن می دهد "


+ نمیدونم این جمله از کیه،اما من و بسیار تحت تاثیر قرار داد 

++ وقتی صفحه library وبلاگ و ساختم با ذوق و شوق منتظر بودم کلی کتاب بهم معرفی شه اما متاسفانه

جز یک نفر کسی کتابی معرفی نکرد :( مشارکت کنید دوستان،خسیس نباشید :دی

+++ سعی میکنم از این به بعد هفته ای یک کتاب رو در library معرفی کنم و در موردش چند خطی توضیح بدم،

باشد که علاقه مندان مستفیض گردند :) 

++++ تصویر مربوطه کتاب هایی هست که هدیه برای یکی از دانش آموزام اومده و دل خودم تاپ تاپ میکنه برای خوندنشون ^__^

  • مــارﮮ
چقدر این جمله درست و خوبه !! 
واقعا کتاب خوب مغز انسان رو پرورش میده و تفکرات رو عمیق تر میکنه ...
دقیقا همینطوره
البته ادم خوبه کتاب تو سبک های مختلف بخونه که ذهنش تک بعدی بار نیاد 
فقط جان من کتاب های خوبی معرفی کن

چون بعضیا 
معرفی کردند و خریدیم و خواندیم آن نبود آنی که میگفتند از او
خب کتاب واقعا یک چیز سلیقه ایه و هرکسی با یک سبک کتاب ارتباط برقرار میکنه 
ولی ممکنه شخص دیگه ای با اون کتاب ارتباط برقرار نکرده باشه و این به معنی بد بودن اون کتاب نیست
الان کل دنیا اتفاق نظر دارن اثار مارکز شاهکار جهانی هستن اما من هیچ وقت نتونستم با آثارش ارتباط برقرار کنم،ولی این مشکل از منه نه از مارکز :دی
از پاسخگویی تان سپاسگزارم.
دکتر زاهدی اصل جزو معدود کسانی هستند که "دکترای مدیریت اجتماعی" دارند.ایشان برای جا انداختن این حرفه و ایجاد احساس نیاز دستگاه های اجرایی به این تخصص و شاغل کردن فارغ التحصیلان این حرفه خیلی خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند.انشااله خداوند اجر و پاداشی بی نظیر به ایشان که اسوه پشتکاری و تلاش خستگی ناپذیر هستندو به همه اساتید مددکاری اجتماعی عنایت بفرماید.
+ خواهش می کنم،این نشان ادب شماست و من فقط نسبت به شما قدیمی تر هستم؛همین.
خواهش میکنم شما لطف دارید
ان شاالله که سلامت و موفق باشید :)
آیا با دکتر زاهدی اصل کلاس هم داشتی؟

روش تحقیق و نظریه های جامعه شناسی را با کدام استاد گذروندی؟
بله با دکتر زاهدی ترم اول و دوم و پنجم و هفتم کلاس داشتم 
ایشون جزو پیشکسوتان و اولین دوره دانشجوهای مددکاری اجتماعی بودن و ما خیلی مدیونشون هستیم :)

روش تحقیقم با استاد ذکایی بود و نظریه های جامعه شناسی با دکتر فرهادی
چه خوب که اینجا کسی رو پیدا کردم که هم رشته من هست و البته حق استادی گردن من داره :)
دنیا خیلی کوچیکه
ممنون از پاسخگویی تان.
آیا دکتر زاهدی اصل هنوز هستند یا بازنشست شدند؟ خانم دکتر میر بهاء و دکتر سام آرام چی؟
خواهش میکنم :)
دکتر زاهدی رو که میدونم تا سال گذشته هنوز حضور داشتند و مدیر گروه مددکاری شده بودن
دکتر سام ارام و اطلاع ندارم و متاسفانه دکتر میربها رو نمیشناسم

شما هم علامه درس خوندین ؟ 
موفق باشی
ممنونم عزیزم :*
جمله‌ش چقدر تاثیر گذاره واقعا:)
هوووم خیلی
سلام.
در کدام شاخه از رشته مددکاری اجتماعی،تبحر بیشتری داری؟
فردی،گروهی،جامعه ای،اقدام اجتماعی،برنامه ریزی اجتماعی؟
سلام 
ما تو دوران کارورزی تمام فیلد ها رو میگذرونیم
اما من تو محیط های کاریم فردی  و گاهی اوقات گروهی کار کردم 
معلمی؟
نه عزیزم مددکار اجتماعی هستم 
با دانش آموزها کار میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan