√017 امان از آدم جوگیر

این روزا تقریبا تمام اوقات فراغتم صرف خوندن زبان میشه

یا هندزفری تو گوشمه و لیسنینگ گوش میدم

یا دارم گرامر میخونم و زیر لب بهش بد و بیراه میگم

یا دارم واژه و اصطلاح حفظ میکنم

در نتیجه تمامی موارد بالا  ذهنم به قدری انگلیسی و فارسی رو میکس کرده

که امروز صبح وقتی تو خواب و بیداری گوشیم و چک کردم و دیدم ساعت 6:10 صبح هست

هی با خودم بلند بلند میگفتم ساعت تن افتر سیکس :| :)))))))

  • مــارﮮ
هرچی کتاب مجله مطلب انگلیسی بخونید عالیه فقط باید بخونید و ادامه بدید (تداوم) حتی اگر معنای جز به جز کلمات متوجه نمیشید همین که از تو کل صفحه بفهمید مثلا یک پسری اومده داره با دوسش حرف میزنه که یه کارایی کنن کافیه . وقتی مدام مطلب بخونید چشمتون با ساختارهای گرامری اشنا میشه فرم های درستش دستتون میاد موقع جواب دادن به تست گرامر یا نوشتن رایتینگ بصورت خودکار درست مینویسید چون فرم صحیح تو ذهنتون تثبت شده. 
حتی ما سوالات گرامریمون رو استاد از روی کتاب میخوندند و ازمون میخواستند گوش بدیم تا حتی گوشمون هم با فرم های گرامری آشنا باشه . این ینی همون لیستنینگ و تماشای فیلم که در واقع میتونه تمام ۴ مهارت اصلی زبان آموزشی شمارو تقویت کنه فقط بازم تاکید میکنم این کارها زمانی نتیجه خیلی خوب خواهند داد که (تداوم ) داشته باشند.

موفق و پیروز باشید.
وای خیلی عالی بود
مرسی عزیزممم
واقعا ممنونم :)
ان شاالله دارم آماده میشم برای ازمون ایلتس و نیاز به نمره 7 دارم که خیلی سخته :(
هیچوقت معلم زبان خوبی نداشتم و زبانی که تو مدرسه یادمون دادن خیلی خشک و بی فایده بود
شاید دلم خواست و خودم شروع کردم به یادگیری
زبانی که تو مدارس اموزش داده میشه بیشتر بیسش گرامر هست که دوست نداشتنی ترین قسمت زبانه و به همین خاطر دلت رو زده
به نظر من برای شروع بهتره به کلاس بری تا توی مسیر درست هدایت بشی
من الان خودم میخونم اما قبلا چهار سال کلاس رفتم
چرا من هیچوقت دوسش نداشتم و مقاومت کردم در برابرش
نمیدونم چی میشه که بعضی ها بی علاقه میشن نسبت به یادگیری زبان جدید
اما هر زبانی که یاد میگیری یه دریچه ای هست که باز میشه به سمت یه دنیای جدید و
بین تمام زبان ها،انگلیسی زبانیه که دنیای تو رو به اندازه کل جهان گسترده میکنه
وای من خیلی دوست دارم زبان یادبگیرم اما هربار یه بهونه جور میشه :( خود آموز یا کلاس؟
مهم ترین کار اینه  هروقت تصمیم گرفتی خوندن زبان رو شروع کنی استارتش رو همون لحظه بزنی
اگر بگی از فردا اون فردا هیچ وقت نمیرسه
من چند سال کلاس رفتم اما الان خیلی وقته خودم میخونم
خیلی خوبه هااا 
من یه جوری انگلیسی ملکه ذهنم شده که گاهی با خودم حرف میزنم ناخودآگاه انگلیسی حرف میزنم :))))
اره منم دقیقا همینطورم :)))
یادمه یه جا  خونده بودم این مسائل تا وقتی برامون پیش میاد که زبان دوم هم مثل زبان مادریمون تو ذهنمون نهادینه بشه
وقتی در حد زبان مادری روش تسلط پیدا کنیم دیگه ناخوداگاه ذهنمون دو زبانه نمیشه
حالا نمیدونم چقدر این مطلب درسته
خیلی خوبه (البته نه فحش ها)  :) 
و اگر بتونی مکالمه رو بیشتر تمرین کنی (نه با خودت ) یکی رو گیر بیاری و باهاش حرف بزنی توی گرامر هم سریعتر راه میافتی
و امیدوارم ک بزودی مسلط بشی و از دست ترجمه های آبکی راحت میشی و بی شک لذت بیشتری از مطالعه ات میبری 
خب به نظر من فحش ها هم جزو خیلی قوی و مهمی از یک زبان هستن و یاد گرفتنشون هم توی مکالمات محاوره واقعا کاربردی هست
قبلا یه مسنجر غیر فارسی زبان داشتم و اونجا دوستان زیادی داشتم
اما باز هم صحبت کردن محدود به تایپ بود و صحبت کردن حضوری که روی اکسنت کار بشه سخت موقعیتش پیش میاد
سلام امروز مهاجرت کردم و برگشتم به وبلاگ بیان اما یه وب تازه باز کردم بخاطر همین مطالب کم و دنبال کننده زیادی ندارم .
ازت دعوت میکنم به وبلاگم بیای و " اگر دوست داشتی " وبم رو دنبال کنی 
قبلا با نام #بانوی_شرقی وبلاگ داشتم .
:)
فیلم و کتاب تو هر چهار مهارت زبان بهت کمک میکنه :) 
#من رشته ام اموزش زبان هس:) 
چه عالی
کتاب خاصی مد نظرتون هست ؟
ممنون میشم اگر معرفی کنید
همینطور برای امادگی تو ازمون ایلتس
آقا قبول نیست به منم یاد بده :))
حتما در آینده نزدیک یه هشتگ میزنم تحت عنوان آموزش فحش های انگلیسی مناسب رده های مختلف سنی 
بذار اول خوب تو وجود خودم نهادینه بشه :)))
بد و بیراه رو فارسی میگی یا انگلیسی؟
به لطف پیج vocab coding تو اینستا کلی فحش و حرف زشت انگلیسی یاد گرفتم و همونا رو سمت گرامر روانه میکنم :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan