√023 چرا وبلاگ ؟

یه دوستی توی وبلاگش نوشته بود که براش عجیبه که دهه هفتادی ها تو هزاره سوم

 با وجود شبکه های اجتماعی جذابی مثل اینستاگرام و تلگرام

 چطور شده رو آوردن به فعالیت تو وبلاگ که بیشتر متعلق به نسل دهه پنجاه و شصته 

البته که من به عنوان کسی که دقیقا در بدو دهه هفتاد به دنیا اومدم 

با دهه شصتی ها خیلی بیشتر احساس نزدیکی میکنم و اشتراکات اخلاقی و احساسی دارم

 تا بچه هایی که مربوط به سال های بعد از 75 هستن و به جای شکاف پنج ساله بینمون یه شکاف پنجاه ساله وجود داره

اما اینکه چرا وبلاگ ؟

نه اینکه دلم نخواد توی اینستاگرام باشم،نه اینکه اینستا جذاب تر و راحت تر نباشه

فقط اینکه دلم نمیخواست تو دنیای مجازی کسایی دور و برم باشن که پر شدن از مصرف گرایی و تجمل گرایی و معیار قضاوتشون شده عکس هایی که تو لوکس ترین و نمایشی ترین حالت ممکن گرفته شده

میخواستم از جایی شروع کنم که آدماش من و از روی نوشته هام بشناسن

بدون دیدن حتی عکسم 

آدمای وبلاگی با فکرشون،با احساسشون آدما رو درک میکنن،میشناسن،انتخاب میکنن

آدمای وبلاگی چشمی نیستن،ظاهر بین نیستن و برای همینه که خونه اصلی و همیشگی من وبلاگمه

حالا که تعداد زیادی رفیق جان به اعضای این خونه اضافه شدن آدرس اینستام و میذارم برای کسایی که 

دوست دارن تو خاطرات تصویری من شریک باشن

وبلاگ همچنان به قوت خودش باقیه

medadrangi_mary

لطفا هرکس فالوو کرد خودشو توی دایرکت معرفی کنه :)

  • مــارﮮ
اینکه توی وبلاگ چهره و پول و ... مهم نیست واقعا عالیه ... 
و اینجا زندگی واقعی آدمها رو‌میشه خوند . یعنی هم شادیاشونو ، هم غمهاشونو ...
و توی وبلاگ ، میشه متن های بلند نوشت و خوند ، درباره شون بحث کرد و به نتیجه رسید ...

منم برای همین وبلاگ محل امن و دنجمه
آدمای واقعی
حرفای واقعی
حس های واقعی...
اره دیگه.
نه به نظر من عجیب نیستن
یه خصوصیت خیلی خوبی که دارن اینکه بلدن توی حال زندگی کنن و این و ما دهه هفتاد و شصتاد و پنجاهی ها باید یاد بگیریم
من عجیبم؟😊🤔🤔
نمیدونم
مگه شما متولد هشتادین ؟ :))))
فالوت کردم
دیدم عزیزم 
مرسی :*
برای ما هفتادی ها هم عجیبه چرا دهه چهل و پنجاه تو اینستاگرام فعالن!!!!! 
کلا یه مشت آدم عجیب دور هم جمع شدیم زندگی میکنیم :)))
سلام من فکر میکنم باید اینطوری گفت که متولدین 45-55 دهه چهل؛ 55-65 دهه پنجاهی و 65-75 دهه شصتی به حساب میان. و به همین ترتیب....

سلام
به نظر من که بین بچه هایی که قبل از 75 به دنیا اومدن و بعد از 75 یه شکاف نسلی به شدت عمیق وجود داره که از نظر فرهنگی و اخلاقی بالای 20 ساله
ولی دهه های 50 تا 75 تقریبا با اختلافات جزئی اشتراکات خیلی زیادی دارن 
تنها جایی که خودم هستم وبلاگ ام هست ...

منم همینطور
برای همینه که هیچکدوم از اعضای خانواده و دوستان دنیای واقعی از اینجا خبر ندارن 
اینستات که پست نداری دختر!!!!! :دی
وبلاگ واقعا آدمای خاص خودش و مخاطب های خاص خودشو داره
خب اخه فعلا فقط دو تا فالوور داره :دی
یه کم زیادتر بشیم در حد 20-30 نفر شروع میکنم مختون و میخورم :)))
دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ , ۲۱:۵۹ معلمی از جنس اینده
سلام خیلی خوب بود موفق باشی.
سلام 
ممنون عزیزم :)
همون دوست فکر کنم حضور دهه هشتاد توی وبلاگ رو کلا زیرسوال ببره :) 
نه قصدش زیر سوال بردن یا تخریب نبود
بیشتر متعجب بود
یا شاید نمیتونست درک کنه 
البته اینو هم بگما گاهی وقتا ی تصوری از نویسنده وبلاگی برای خودت می‌سازی که زمین تا آسمون فرق.داره با اون شخص
بیشتر به لحاظ ظاهری منظورمه
ولی یوقتابی به لحاظ اخلاقی هم اساسی گول میخوری
اینه که من مدتهاست وبلاگ سخت نمی‌خونم 😂
دقیقا همینطوریه
دنیای وبلاگ نویسی هنوز به شدت به اخلاقیات و مرزهای حریم خصوصی پایبنده
برای همین 90درصدمون که خیلی راحت تو اینستا و تلگرام عکسمون و شیر میکنیم اینجا حتی عکس خودمونم نمیذاریم 
وبلاگ آدما خود واقعیشونه با همه تلخیا و شیرینا.. نمیگم کسی حرفاشو فیلتر نمیکنه اما خیلی کمتر از اینستا. توی اینستا مهمتر از واقعیت هر چیزی، اینکه دیگران چقدر محتوای پست رو بپسندن مهم شده.
اون شکاف نسل ها و فاصله ای که گفتی رو هم کاملا قبول دارم :)
راستی سلام!
سلامم
چقد خوب درک کردین چی میخوام بگم و منظور اصلی حرفمو فهمیدین
دقیقا راجع به اینستا و وبلاگ همین نظر و دارم :)
دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ , ۱۸:۵۳ امیرحسین علیزاده
با سلام و عرض ادب

راستش برخلاف نظر اون دوست محترم که اول متن فرمودین ، به شخصه برای من باور اینکه کسی دهه پنجاه باشه و وبلاگ نویسی بکنه خیلی سخت تر از دهه هشتادی هست که اینکار رو بکنه .
من با خیلی از وبلاگ نویس ها در ارتباط بودم . 95 درصد این افراد متولد سال 67 تا 82 هستن . یعنی عملا میشه گفت بخش بزرگی از جامعه وبلاگ نویسی ایران تو دست دهه هفتادی هاست . 
من تو اکثر فضای مجازی عضو بودم . از یاهو مسنجر و oovoo گرفته تا تلگرام و اینستاگرام . اما تو هیچ کدوم دووم نیاودم و پاک کردم جز این وبلاگ نویسی . 
سلام 
وبلاگ به نظر من دنیای خیلی قشنگ و دنج و پر از آرامشیه که از همه شبکه های اجتماعی قدیمی تر ولی جذاب تره
مثل خونه حیاط دار پر از گل با حوض پر از ماهی مادربزرگه ست تو دنیای آسمون خراش ها 
خودم هم اکثر دوستای وبلاگیم برای دهه های شصت تا هشتاده
دهه پنجاه کمتر دیدم 
دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ , ۱۶:۱۶ دخترک زلال شهر ...
به نظر من وبلاگ مکان امن تری هست تا اینستاگرام و...
اصلا من که تو وبلاگ احساس راحتی میکنم شدید:)

منم دقیقا همین نظر و دارم عزیزم :)
دهه هشتادی ها ☻
عجیبن ؟ :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan