√026 ? Do you believe in law of attraction

آیا شما به قانون جذب و کائنات اعتقاد دارید ؟

جوابتون مثبت یا منفیه با ذکر دلیل شرح بدید


راجع به خودم بخوام بگم که بله اعتقاد دارم،هرچند نمیتونم ازش اونطور که شایسته ست بهره ببرم

اما فعلا نمیخوام عقاید خودم رو مطرح کنم و بیشتر میخوام با عقاید شما آشنا بشم 

  • مــارﮮ
سلام بر ماری،همکار ارجمندم
با توجه به زاد روز میلاد خورشید سپهر ایران زمین ؛رضای الهی و الهه رضا ؛ حدیثی از حضرتش در رابطه با قانون جذب محضر شما و خوانندگان وبلاگ تون اهداء می نمایم:
به خدا خوش گمان باشید ، زیرا خدای عزوجل می فرماید : من نزد گمان بنده مؤمن خویشم ، اگر گمان او خوب است ، رفتار من خوب و اگر بد است ، رفتار من هم بد باشد.
خیلی هم عالی
ممنونم :)
سلام بر همکارخوبم

توضیح بیشتر:قانون جذب یه قانون الهی است.خانم فلورانس اسکاول شین؛در کتاب معروف و مشهور شان به اصطلاح خیلی کلیدی ِ " طرح الهی" اشاره می نماید.یعنی خدای آفریننده برای هر انسانی یه طرح الهی پی ریزی کرده که انسان ها در این دنیا باید بر اساس قانون جذب تلاش کنند تا آن طرح شان محقق شود و عینیت یابد.اتفاقا این اصطلاح برای مددکاران اجتماعی می تواند یه راهکار موثر برای حل مسایل و مشکلات مددجویان قلمداد شود.یعنی مددکار با مشارکت فعال و خلاق خود مددجو سعی اش این باشد که طرح الهی مددجو بر اساس قانون جذب رفته رفته شکل یابد و عینیت پیدا کند.
فلورانس اسکاول شین

برگرفته شده از جعبه مداد رنگی " مــارﮮ "
سلام 
خوبین ؟ 
خیلی ممنونم بابت متن عالی :)

راستی من وبتون و ندارم که بهش سر بزنم :)
یه مدتی پیش بودم مثل همه ولی یه احساس قدرت و خود بزرگ بینی نهفته توش
به هرحال دوسش ندارم
و معتقدم هرچه دلت خواست نه آن میشود
هرچه خدا خواست همان میشود
:)
هیچ اعتقادی بهش ندارم😊
با دعا کردن و درخواست خیر موافقم
اما اون و قانون خدا و اجابت دعا میدونم
حس میکنم قانون جذب یجور خود گول زدنه اینکه احساس کنم خیلی قدرتمندم و همه قدرت دست منِ و نقش خدا خیلی کم رنگ میشه
دوست دارم نزد قدرت خدا یه موجود نیازمند و محتاج باشم و همه چی و از خدا بخوام نه از طبیعت و کائنات و جذب و این چرندیات
سلام 
 ممنونم که تو بحث شرکت کردید
البته قانون جذب چیزی جدا از مصلحت خدا یا جریانی مخالف خدا نیست که اعتقاد داشتن بهش نقش خدا رو کمرنگ کنه
تو همه مطالعاتی که من راجع به این موضوع داشتم به چنین مطلبی برنخوردم
حتی تو کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین که در رابطه با قانون جذب نوشته شده به صورت مداوم تکرار شده تمامی آرزوها محقق میشه زمانی که شما فقط و فقط از خدا درخواست کنید
پس قانون جذب به قول شما یه چیز چرند که وجود خدا رو زیر سوال ببره نیست :)
سلام.
محور چرخ زمان بر اساس قانون جذب می گردد.
اصل و بنیاد جهان بر اساس قانون جذب بنا شده است.
اما اگر
اما اگر مشاهده می شود که بیشتر مردمان از این قانون بهره مند نیستند؛فقط وفقط به خاطر " ذهن شرطی شده" است. قانون جذب ،اذهانی که همچون آب؛شفاف و زلال و همچون نور،روشن و سیال باشند را می طلبد.با ذهن های مشوش و مکدرنمی شود قاون جذب را دریافت کرد و بهره جست.
سلام
خیلی کامل و عالی و درست توضیح دادید
ممنونم :)
سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸ , ۰۹:۰۴ ماهی کوچولوی قرمز
ببسن چقدر من خوبم تو بحثت شرکت گردم😂😂
عزیزممم
تو ماهی
ماچ :*
به نظر من حداقلش اینه بهت آرامش میده
ی مدت خیلی پیگیرش بودم

من واقعا رو هرچی که با جون و دل تمرکز کردم به دستش اوردم
هم مثبت
هم منفی
نمیدونم چرا با اینکه بارها صحت وجودش بهم ثابت شده انقد سستم و ذهنم پراکنده ست
من هم بسیار بهش معتقدم 
و همیشه حسش میکنم ...
اصلاً هر چی اتفاق برام میفته مسببش خودم هستم ... یعنی اغلب خودم خواستمشون
چقدر عاااالی
کاش منم انقدر قوی و متمرکز بودم
ذهن من خیلی پراکنده و شلوغه 
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۳:۰۳ ماهی کوچولوی قرمز
یه شوخی بی مزه بود😁
:| :))
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۷ ماهی کوچولوی قرمز
خواهشمندم      کلاس های انرژی مثبت و .... ما روزهای زوج در مجتمع فرهنگی ماهی کوچولو های قرمز و سبز و نارنجی  برگزار میشه میتونی شرکت کنی😂😂😂😂😂😂
چه خوب 
تهران ؟
موفق باشی عزیزم :)
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۰۹:۵۰ ماهی کوچولوی قرمز
اره قبول دارم                اما نه اونجور که اکثرا میگن
مثلا فکر کنم در اینده یه ماشین چند میلیاردی داشته باشم ولی ته دلم و توی احساسم میدونم نخواهم داشت      این برعکس عمل میکنه         من معتقدم واسه داشتن/ نداشتن      یا اتفاق افتادن/نیوفتادن     هر چیزی اون هاله های اطرافته که کارسازه    همون احساست
شما جزو کسایی هستی که قانون جذب و کاملا درست درک کردی و فهمیدی
چون چیزی که مهمه اینکه دقیقا چی احساس میکنی و نه دقیقا چی فکر میکنی
به خاطر همینه که میگه وقتی یه چیزی رو میخوای باید همون لحظه احساس کنی که داریش و وقتی تو مسیر رسیدن بهش قدم برمیداری اونم بهت نزدیک میشه :)
آره خب منم قبولش دارم.
مطمئنا طرز فکر ما توی راهی که میریم و چیزایی که بهشون میرسیم موثره. مثبتش اثر مثبت و منفیش اثر منفی رو میذاره. اینم که کاینات شعور و درک دارن رو کاملا قبول دارم. رفتار ما و افکار و حتی حرفامون توی اشیاء اطراف قطعا درک میشه. توی دینمون هم کاملا این موارد تایید شدن.
اما به این صورتی که بعضی کتابا میگن بشینید و روی افکار مثبتتون تمرکز کنید که کاینات براتون فراهمش کنن مضحکه!

سلام 
حرفت رو کاملا قبول دارم
متاسفانه بعضی ها با تهییج کردن مخاطب و حرفای قشنگ این طرز فکر و به مردم دادن که قانون جذب یعنی اینکه دراز بکشی رو تختت
تجسم کنی یه ماشین میلیاردی و یه خونه 500 متری داری و بعد یهو می بینی فرداش در خونتو زدن گفتن این کلید خونه و اینم سوییچ ماشین :| :))))
در واقع یه مساله علمی رو با این حرفا به خرافات کشوندن و برای همینه خیلی ها میگن قانون جذب قانون تنبلاست :/ 
خیلی شدید 
چون تجربه اش میکنم مدام 
یه جوری شده که اگر چیزی رو بخوام ، مطمئنم درست میشه... 
چقدررر عالی
منم بهش واقعا اعتقاد دارم
اما نمیدونم چرا نمیتونم ازش تو راه مثبت استفاده کنم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan