√031 از طلا بودن پشیمان گشته ایم .... مرحمت فرموده، ما را مس کنید

سلام سلام من برگشتم

نمیتونم بگم چقد دلم براتون تنگ شده بود و چقدر کارام زیاد بود و چقدر زیر بار حجم کار زیاد له شدم

ولی بالاخره من زنده ام :دی 

هنوز دو هفته ای از حجم کاری زیاد باقی مونده اما دل این و نداشتم بیشتر از این از اینجا دور بمونم

ممنون از همه دوستای عزیزم که حالمو پرسیدن و نگرانم شدن :*

کلی وبلاگ نخونده و حرف های نگفته هست و حس آدمی و دارم که بعد از یه مسافرت طولانی به خونه برگشته ( یکی نیست بگه بابا کم جوگیر شو،حالا فوقش یک هفته نبودی :| :)))) )

تنها کار مفیدم تو این مدت رفتن به سینما و دیدن فیلم " شبی که ماه کامل شد " بود

نمیتونم حسم رو راجع به فیلم بگم

نمیخوام راجع بهش توضیحی بدم و فیلم رو برای کسایی که هنوز ندیدن اسپویل کنم

فقط میتونم بگم فیلمش فراتر از قشنگ بود ، احساس میکنم یه تیکه از روحم هنوز توی اون فیلم جا مونده و یک بار دیدن اون فیلم کمه

نیاز دارم یک بار دیگه برم و نگاهش کنم

با جرات میتونم بگم سهم خیلی خیلی زیادی از زیبایی فیلم مدیون بازی فوق العاده و بی نهایت تاثیرگذار هوتن شکیبا هست

خلاصه اگر فیلم و ندیدید برید و ببینید

اگر دیدید برای بار دوم برید و ببینید

این فیلم ارزشش و داره :)

  • مــارﮮ
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۲۰:۴۶ دخترک زلال شهر ...
رفیتیم دیدیم:) خیلی جذاب بود خیییییلیییییی....
بازی الناز شاکردوست رو خیلی دوست داشتم :)
تا شب هم تو فکر فیلم بودم هی خودمو میذاشتم جای شخصیت های فیلم ... 
منم خیلی فیلمشو دوست دارم
امروز به بهونه سینما بردن خواهرم دوباره دارم میرم ببینمش :دی 
ولی من بیشتر محو بازی عالی هوتن شکیبا بودممم 
خیلی دوس دارم برم ببینم عزیزم ولی میترسم
از چی عزیزم ؟ 
اگر خیلی حساسی نبین 
صحنه های خشن زیاد داره 
پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۱۰:۲۹ ماهی کوچولوی قرمز
دارم فکر می کنم هانا رو به کی بسپرم 🤔        چون مطمئنم در حضورش نباید و نمیشه ببینم
نه اصلا بچه ها نباید این فیلم و ببینن
حتی ادم های بزرگسال حساس هم به نظرم نباید ببینن 
منم خیلی دوس دارم برم و ببینمش
من فردا برای بار دوم میرم ببینم :)
چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ , ۱۶:۳۷ دخترک زلال شهر ...
وااای ما قراره پنج شنبه بریم ببینیم الان اینجوری گفتی کلی ذوق کردم:) 
چه خوووب
رفتی دیدی ؟
نظرت چی بود ؟ :)
خیلی دوست دارم این فیلم رو ببینم :) 
حتما برو ببین 
مطمئنم خوشت میاد :)
خسته نباشی
من زیاد از این فیلمایی که راجب عصر قدیمه خوشم نمیاد ولی این یکیو دلم میخواد ببینم
خیلی هم مربوط به عصر قدیم نیست
مربوط به سال های 83 هست و اتفاقاتی که تو سیستان بلوچستان و پاکستان میفتاد
تقریبا 15 سال پیش
عاقا من هی می‌خواستم اینو بگم یادم می‌رفت، من یکی از اون گوشواره‌های دریم کچر که تو گوش اون عکس سمت چپی بلاگت هست دارم:) البته دقیقا همین شکلی نیست ولی خیلی شبیهشه:)
منم خیلی دریم کچر دوست دارم
بهم احساس خوبی میده
بند سر مدل دریم کچر دارم
یه بار هم خواستم آویز بافت مکرومه طرح دریم کچر سفارش بدم ولی خیلی قیمتش فضایی بود :دی
نمی‌دونم چرا با دیدن تیتر یاد این بیت افتادم:
جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز
باطل در این خیال که اکسیر می‌کنند

:)
می خور که صد گناه ز اغیار در حجاب
بهتر ز طاعتی که به روی و ریا کنند 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan