√001


مـטּ بـﮯ تـو בر غریب تریـטּ شـﮭر عالمـҐ

بـﮯ
مـטּ تـو בر کجـآﮮ جـهانـﮯ ڪـﮧ نیستـﮯ


#غلامـرضا_طریقـﮯ

می نویسم
برای روزهایی که مرگ جسمم را در آغوش گرفت و نبودم
تا بدانند روزی دخترک مریم نامی بود
در جایی که کسانی مرا فارغ از نام و نشان میخوانند
و اشتباهاتم را قضاوت نمی کنند
چرا که اگر اشتباه نمیکردم
انسان نبودم...

سلام !
  • مــارﮮ
سلام به روی ماهت مریمی جان.
معلومه که تورو فراموش نکردم دختر...من هیچ وقت دوستای قدیمیمو فراموش نمیکنم.
چقدر خوشحال شدم که اومدی گلم...و خوشحال تر از این که توام وبلاگ زدی و میخوای بنویسی...
برام تعریف کن توی این مدت چی گذشته...روبه راه هستی/
الان میذارمت تو ول دوستان که زود به زود پستت رو ببینم.
راستی ممنون که توی این مدت خاموش همراهم بودی.
عطش نوشتن تو این مدت برام مثل یه اتیش زیر خاکستر بود
دو سال طول کشید تا دوباره تصمیم گرفتم بنویسم
بالاخره شماها وسوسه م کردید دیگه :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan