√020 یعنی واقعا فکر کردن 13 نحسه ؟!

و اینگونه بود که بیان بی سر و صدا  مرحوم 13 را خورد !!


13



  • مــارﮮ
منم سیزدمو دارم، نحس بودنشو قبول ندارم ولی بیان گاهی وقتا بعضی پستا رو میپاکه:(
هوووم برا منم ظاهرا پاک شده :/
خو ظاهراً بخور بخور از جانب شخص دیگری بوده
یک طلب حلالیت به بیان بدهکار شدی :))
:)))))
ظاهرا خودم خوردمش و یادم رفته
حالا یه پست حلالیت مینویسم :))
😱😱😱😱😱
:/ 
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۱۷:۱۳ طراحی اپلیکیشن
عالی بود
ممنون :)
منم چک کردم سیزده دارم :)
طبق نظر دوستان یحتمل من هم یه زمانی یه شماره سیزدهی داشتم که پستشو پاک کردم و اونم قهر کرده و رفته :دی 
منم ۱۳ دارم! احتمال زیاد پست سیزده‌تو پاک کردی
هوووم 
آره بقیه هم همینو گفتن ولی نمیدونم چرا هرچی فکر میکنم یادم نمیاد پستی رو پاک کرده باشم :/
ولی من سیزده دارم :دی
فخر فروشی نکن خانوووووم 
من ۱۳ دارم. احتمالا پست پیش نویسی چیزی بوده یا پاک شده یا بالاخره دلیل داشته دیگه :)
نمیدونم عزیزم شاید
فعلا که هرچی فکر میکنم یادم نمیاد پست خاصی رو پاک کرده باشم 
O_0 

شاید خودتون یک مطلبی گذاشته بودین بعد پاک کردین:/ 

#من اصلا نحس بودن ۱۳ رو قبول ندارم:)
نه من هیچ پستی رو پاک نکردم تا به حال :/

هوم منم قبول ندارم این خرافات رو،کپشنم حالت طنز و سوالی داشت :دی 
13 عددع عشقه
ولادت بابات علی جان 13 رجبه
منم به امام علی بسیار ارادت خاطر دارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan