√021

دو روز بود که لوله آبشون ترکیده بود و آب همینطوری شرشر هدر میرفت

تراس خونه ما مشرف به پشت بوم اونا بود و من هر ساعت یه بار چک میکردم 

که ببینم آب قطع شده یا نه 

دیشب ساعت هشت بود که دیگه طاقت نیاوردم

شال و کلاه کردم و بدون اینکه جواب مامانم و بدم که هی میپرسید : " کجا میری ؟ " راه افتادم سمت کوچه پایینی

چون ساختمونشون و از پشت می دیدم نمیدونستم کدوم ساختمونن،فقط میدونستم ساختمون رو به روییشون نمای سبز داره

رفتم خونه رو پیدا کردم،یه پسر جوون جلوی در ایستاده بود


- سلام آقا،ببخشید شما برای این ساختمون هستید ؟

- بله بفرمایید

- من همسایه کوچه پشتی هستم،از تراس خونه ما پشت بوم شما مشخصه،خبر دارید دو روزه لوله آبتون ترکیده دنیا رو آب برداشته کلی آب هدر رفته ؟ !!!

- واقعااااا ؟ الان میگم برن ببینن

- لطفا برید سریع ببندید،خدا میدونه تو این دو روز چقدر آب هدر رفته :|

- خانم دست شما درد نکنه،خدا خیرتووووووون بده


نتیجه اخلاقی یک : آب مایه حیات است ، کمبود آب رو جدی بگیریم

نتیجه اخلافی دو : نسبت به دنیای اطرافمون مسئول باشیم،حتی کوچه پشتی :)


  • مــارﮮ
وای دو روز صبر کردی کولر همسایه ما نیم ساعت پیش از اذان صبح سر رفت

در این نیم ساعت داشتم فشار خون می گرفتم تا این که موقع اذان با خبر شدند
اره خیلی پشیمونم همون اولش که دیدم نرفتم :(
ممنون از نتایج اخلاقی^...^
آفرین...:)))
مرسی مرسی :) :دی
آفرین ، خوبی کولی بازی درنیاوردن بگن: به تو چه ربطی داره فضول (حالا من بودیم اینارو که میگفتن هیچی چند تا مشتم میخوردم خخخ :| )
حرکتت خوب بود;)
نه خیلی خوب استقبال  کردن و تشکر کردن
البته اینجا چون نوشتاریه و لحن مشخص نیست خیلی ها فکر کردن من با دعوا رفتم جلو
لحنم جدی بود ولی با دعوا و عصبانیت نبود
اگر منم با دعوا میرفتم جلو قطعا اونم میگفت به شما چه مربوط ؟
خیلی کار درستی کردین، آب هدر رفتن منو خیلی حرص میده
دقیقا منم همینطور
آفریییین چه کار خوبی کردی:) 👏👏

مرسی عزیزممم
چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۲۳:۱۰ دخترک زلال شهر ...
وااااااای افرین:)
+ولی کاش به مامانت میگفتی کجا داری میری.
اگه بهش میگفتم قطعا جلوم و میگرفت و نمیذاشت برم
چقدر خوب که بهشون اطلاع دادین :)
مرسی :)
من هی خواستم تجسم کنم تو چه موقعیتی بودی نفهمیدم😂
موقعیت مکانی یافت نشد
ما اولین کوچه هستیم
اونا دومین
ما خونه جنوبی هستیم و بالکن ما مشرف به پشت بوم اونا هست که خونه شمالی هستن
واضح شد ؟‌:))
آفرین، خوشمان آمد.
من فوقش جسارت نوشتن یه یادداشت و پرتاب کردنش به آسمون رو داشتم! 
واقعا وقتی فکر میکردم دو روزه اب داره هدر میره قلبم میگرفت
رو این موضوع خیلی حساسم :/
منم همینو گفتم دیگه ک ینی خوب جواب داد :)
آهان اره
اتفاقا کلی تشکر کرد بنده خدا 
یه ایول داری، آورین آورین
متشکرم  ^_^
میخوام پست جدید بزارم. شاید اینو نخونیش دیگه. بخونش حتما:
http://fakhte98.blog.ir/1398/04/04
ببین جم تی وی میشه یا هندی یا فیلم فارسی :))
الان میخونم 
از فیلم هندی هم بدتره شرایط جامعه. نخوندی پست منو؟ به طرف میگم با خواستگارم دارم حرف میزنم. میگه عب نداره آشنا میشیم ما هم :))
هنوز فرصت نکردم وبلاگای به روز شده ام رو بخونم
اما اینکه تعریف کردی فیلم هندی نیست
سریال ترکی مخصوص جم تی ویه :)))
حتی یک کرم کوچکی که از باغچه بیرون افتاده و نمیدونه چطور باید راهشو پیدا کنه تا برگرده به باغچه...



"کارما" کلیک کنید
خیلی ممنووون
واقعا به کارما و جذب اعتقاد دارم،بارها تو زندگی تجربه کردم،البته بیشتر از بعد منفی :|
چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۱۱:۵۱ معلمی از جنس اینده
سلام.خیلی عالی بود. موفق باشید.
سلام عزیزم ممنون :*
دستتون درد نکنه :)

کار فرهنگی و قابل تقدیری بود
متشکرم :)
واقعا دغدغه اون ابی که داشت هدر میرفت تحملش سخت بود 
نتیجه اخلاقی سه:جواب همسایه مان را به درستی بدهیم.
بنده خدا خوب جواب داد که
ولی چشماش از تغجب داشت از حدقه بیرون میزد :)))
خواستگار نشه صلوات بفرست :))
نه بابا،مگه فیلم هندیه ؟ :))))
احسنت بر تو:))
متشکرم :دی :)))
احسنتم👌👏
:) مرسی گلم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan