√025 مازوخیست !

نمیدونم چی میشه که گاهی اوقات فکرهای ناراحت کننده و بیمار گونه میاد سراغم و بیخ گلوم و میچسبه

تا نزنم زیر گریه و دیوونه نشم و نگم خدایا نجاتم بده از دست این فکرای عذاب آور نمیرن و حتی بعدش هم نمیرن

اونقدر باقی میمونن که نابودم کنن و مثل آسفالتی بشم که انقدر آفتاب خورده و ماشین از روش رد شده وا رفته و له شده

وقتی همکارم از مادرش که سرطان گرفته حرف میزنه ناخودآگاه فکر میکنم اگر یه روز خدای ناکرده مامان منم بیمار بشه من میمیرم

یا وقتی پدر دانش آموزم و می بینم که تو بستر بیماری افتاده و نمیتونه تکون بخوره ناخودآگاه تصویر بابام تو اون حالت جلو چشمم نقش میبنده

قلبم چنان درد میگیره انگار یکی توی مشتش گرفته و داره فشارش میده،بعد حس میکنم کم کم مثل بستنی زیر نور آفتاب ،آب میشم و تحلیل میرم 

و چیزی ازم نمیمونه جز دریای اشک ....


+ دعا کنیم برای سلامتی پدر و مادرهای بیمار

++ دعا کنیم برای سلامتی همیشگی پدر و مادرهای سالم 

+++ دعا کنیم هیچ آدمی مثل من دجار افکار بیمارگونه نشه و اشک ریزان به وبلاگش پناه نبره

  • مــارﮮ
نه عزیزم
پدر و مادرهای بیمار رو
آمین عزیزم 
خدا شفا بده

منو ؟ :))))
يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۸:۵۴ ماهی کوچولوی قرمز
داری راه و     اشتباه    میری 
هر چی بیشتر به چیزای بد فکر کنی بیشتر اتفاقای بد برات میاد
پس فکرتو رها کن    خداوند   قدرت بی نظیری به انسان داده که یکی اش کنترل ذهن     ازش استفاده کن 
دوش گرفتن هم وقتی حالت بده بهت     پیشنهاد می کنم
اره درست میگی
افکار بد اتفاقات بد رو میاره
ولی بعضی وقتا واقعا قوی تر از اونیه که بتونم جلوش رو بگیرم
ممنون عزیزم :*
دختر خوب اینجور وقتا فقط و فقط خدا رو شکر کن بابت سلامتی و دعا کن که اون پدر و مادرها هم زودتر از زود خوبه خوب شن
هوووم کاش هیچ پدر و مادری مریض نشه :(
شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۱ معلمی از جنس اینده
من همیشه برای پدر و مادر ها دعا می کنم که سالم باشند.
عزیزم بهترین کار و میکنی :*
دعا میکنیم که همه دلشون شاد باشه
شاد باشن
سلامت باشن
هیچ وقت نمیرن :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan