√027

 

از مزایای رابطه خوب داشتن با مدیر اینه که

وقتی تصمیم میگیره یه ایمیل همگانی به همه پرسنل بزنه و بد و بیراه و تهدید

برای طول کشیدن تایم صبحانه نثار کنه ، قبلش صدات میکنه تو اتاق و پیشاپیش ازت عذرخواهی میکنه : )))

 

+ مدال کم مشارکت ترین پست میرسه به پست قبل که اتفاقا خواهش کردم توش مشارکت کنید،نتیجه به این صورته که 47 تا بازدید داشته و کلا 4 نفر پاسخ دادن :| :(


  • مــارﮮ

سلام 

مدیرتون مرده یا زن؟

نکنه سرو سری باهاتون داره ؟آخه این رفتارا یه خرده خاصه و مخصوص مخاطب خاص آدمه البته در صورتی که ایشون مرد باشند زن باشند یه دلایل دیگه می تونه داشته باشه ااااااااااافتاااااااااااااااااد! 

احساس می کنم در صورت مرد بودن ایشون ،شما هم از گذاشتن این پست منظور خاصی رو می خواین به خواننده القا کنید منظوری مثل اینکه مثلا مدیر منو می خواد و از این چرت و پرتها دیگه 

پست قبل چی بود
راجع به قانون جذب سوال شده بود :)
همین اخلاقای خوب باعث تحمل کردن اخلاقای بدش میشه 
اخلاقای بدش خیلی بیشتره لامصب :))
سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸ , ۰۹:۰۲ ماهی کوچولوی قرمز
اره چه ماجرای باحالی
😂
:))
من واقعیتش اینروزا کمی بی حوصله م برای همین پست پایین رو شرکت نکردم.....فقط در این حد که آره به قانون جذب تا حدودی اعتقاد دارم....دلیل نپرس....شاید بخاطر اتفاقاتی که برام افتاده
عزیزمم
هممون روزایی داریم که بی حوصله و کم خلق میشیم
ایشالا که بیای و از حالت خوبت برام بنویسی :*
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۹:۱۸ معلمی از جنس اینده
سلام خیلی مدیره خوبه
سلام
اره خیلی ماشالا بهش :)))
فکر کنم مدیر با این عذر خواهی خواسته بگه دقیقا منظورم شمایی...D:
من اگر مدیرتون بودم و همچین ایمیلی میدادم، حتما به مقصر اصلی میگفتم بیاد تا ازش عذر خواهی کنم. چون مطمئن بودم که تنها کسی که به خودش میگیره همونه. وبقیقه چون مسئولیتی در قبالش ندارن، به خودشون نمیگیرن :))

به نکته ظریفی اشاره کردم نه؟
عاااالی :)))))
یعنی انقد تحلیل ریزبینانه و چالبی بود خودمم داشت باورم میشد منظورش من بودم،تا یهو یادم افتاد من اصلا دفتر صبحانه نمیخورم نمیتونه به من گفته باشه :)))))))
چه مدیر باحالی
یه سری اخلاق های خوب داره
اما اخلاق های بدش واقعا بیشتره :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan