√028 گل مژه خر است

هیچی دیگه

همین

کپشن به خوبی گویاست :|

  • مــارﮮ
آخ گل مژه زدی؟؟ ای بابا
اره ولی خدا رو شکر الان خوب شده :)
زود برو دکتر تا کهنه نشده. زود بری درمان میشه. نری، خیلی طول میکشه تا کامل جذب بشه. در حد چندین ماه.
همون روز رفتم داروخانه پماد گرفتم
خدا رو شکر دیشب خوب شد دیگه :دی
نازی
کمپرس گرم بذار عزیزم
مرسی عزیزم :*
از قضا و قدر روزگار خواهر کوچیکه من هم گل مژه رو چشمش در اومده

و با شما خیلی هم عقیدست :)
کاملا درکشون میکنم
خدا بهشون صبر بده :))
آخ! ایشالا زود خوب بشین :)
ممنون عزیزمم 
چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۸ ماهی کوچولوی قرمز
حوله گرم بذار روش رفع میشه     ان شاء الله
مرسی عزیزم
دیشب دیگه خوب شد خدا رو شکر 
واقعا خیلیییییی بده
منم دو هفته پیش برای اولین بار دچارش شده بودم:(
حالا واسه من خیلی خفیف بود ولی بازم بد بود:(
برای منم خدا رو شکر خفیف بود ولی اشکم و دراورده بود
دلم میخواست چشمم و دربیارم بندازم کف دستم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan