√029

 تا وقتی چنین باگ بزرگی توی خلقتمون وجود داره که نمیتونیم به خواب تابستونی بریم و گرمای سه ماه تابستون و توی خواب بگذرونیم

اسم خودمون و اشرف مخلوقات نذاریم !!


+ وی به علت گرمای بیش از حد اعصاب درست و حسابی ندارد و پاچه های شلوار تمامی اطرافیانش کوتاه شده است :|

  • مــارﮮ
ما اسم خودمون رو اشرف مخلوقات نگذاشتیم.... خدا گذاشته ....
و این باگ نیست! همین که الان در حال زندگی هستیم و این گرما رو تحمل میکنیم نشون میده تحمل انسان چقدر بالاست.
واقعا موجودی که بتونه سه ماه کامل بخوابه تا گرما رو راحت تر تحمل کنه اشرفه؟
حالا شما که هنوز فرق طنز و جدی و نمیدونی انقد به خودت فشار نیار،درسته اسم و هویت نداری اما عوضش استثانائا شما اشرفی و باگ هم نداری  :))))
خدا نکنه
نگو اینجوری
*
هوم:(
خدایا من و بکش :)))
دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ , ۰۸:۰۶ ماهی کوچولوی قرمز
تصور کن توی کشوری بودی که رو حط استوا بود       حالا قدر هوا رو بدون😁
اونجا که حجاب اجباری نیست بهتره :))
خیلی دیر میگذره
منم که جنوبم بدجور دارم میسوزم
جنوب که اصلا هیچی
شرجی هم هست ؟ :/
حالا ما چند روزه کولرمون خراب شده و صبحا خیس عرق پا میشیم از خواب:|
خدایی حتی تصورش هم سخته
من باشم ذوب میشم :/
میتونی مهاجرت کنی. پاشو برو تبریز یا اردبیل. قشلاق و ییلاق برای همینه دیگه :))
تبریز که شهر ابا اجدادیه و من واقعااا عاشقشم
اما کار و چه کنم  ؟ :))
البته برای من تبریز جواب نمیده،قطب لطفا :))
شنبه ۲۲ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۶ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
یعنی میگی باید بریم به خواب تابستونی؟؟
اگه میتونستیم بریم من لحظه ای صبر نمیکردم :))
خواب همه مدلش خوبه. زمستونی، تابستونی، پاییزی. از هممه بیشتر بهاری!! 
خواب زمستونی کنار شوفاژ و بخاری و شومینه بهترینه 
عیبی نداره تحمل کن، فقط دو ماه دیگه مونده😀
الان این دلداری بود ؟ قلبم درد گرفت که :))
شنبه ۲۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۱۵ معلمی از جنس اینده
اره واقعا هوا خیلی گرم شده دیگه نمیشه تحمل کرد تازه گفتند به علت زیاد مصرف کردن می خواهند برق ها را به مدت 3 ساعت قطع کنند زمانش رو نگفتند.
خدا بگم چیکارشون کنه
خب تابستونه دیگه،همه کولر میخوان
ّباید برق و تامین کنن :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan