√030 پست موقت

توی اوج فشار کاری هستم و این روند حداقل یک ماه دیگه ادامه داره

ساعات کاری وقت سر خاروندن ندارم

خونه هم که میرم جون انجام دادن کاری ندارم

خلاصه شرمنده همه کسایی که نمیرسم بخونمشون هستم



  • مــارﮮ
امیدوارم بخوبی ازپسش بربیای .... موفق باشی
ممنون عزیزم :*
دشمن ات شرمنده .
لطف دارید :)
الهی به خوبی از پس همه کارها بربیای
ممنون عزیزممم :)
پر قدرت ادامه بده ماری جان 🌹😍
چشم چشم :*
کاش میخوندی. یه پست رمزدار دخترونه گذاشتم
عزیزممم
بی نهایت سرم شلوغ بود اصلا نمیتونستم بیام
الان هنوز هست ؟ 
اون کامنت قبلیه منظورم وبلاگ شما بودا،نه کلا

خودم از کامنت خودم بد برداشت کردم اومدم اصلاحش کنم:)
متوجه شدمم
نه بابا چه برداشت بدی ؟ راحت باشید :)
خسته نباشی:) 
مرسی دوستم :* زنده باشی
سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۰ ماهی کوچولوی قرمز
حس خوب مفید بودن 😏      می بخشیمت😁
فداتون بشم :* :دی
والا از مفید بودن گذشته
له شدیم :)))
ولی ما وقت داریم میخونیم:*)
لطفتون مستدام باشه ، مرسی :)
سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ , ۱۰:۵۰ معلمی از جنس اینده
سلام خسته نباشید.
ممنون معلم عزیزم زنده باشی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan