√032

خواب دیدم ما را بریدند
و به کارخانه ی چوب بری بردند
آنکه عاشق بود پنجره شد
آنکه بی رحم ، چوبه ی دار
از من اما
دری ساختند
برای گذشتن...


#پل_الوار
  • مــارﮮ

چوب و پل و الوار، چه مراعات النظیری :)))

حس پاییز و چوب سوخته :دی
ما هم اون خورده پورده ها بودیم که افتادیم پایین هر کی رد میشه لهمون میکنه 🙄
ای بابا ای بابا
چقد خسته :))))
سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ , ۲۱:۲۶ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
واای چ قشنگ :))))
قربون تو :*
خیلی قشنگ بود...
چشماتون قشنگ می بینه :)
ن مشکلی ندلره اخه پیشی نازه:)
:)))))منم پیشی دوست
«Te amo por amar» (تو را به خاطر دوست داشتن دوست می‌دارم)
گذاشتمش بیوی تلگرامم^_^
خیلی هم عالی ^_^
بی انصافی میکنه ک میگی سگ بخورتت ولی پیشی خوبه ها :))))
یعنی پیشی بخوره مشکل نداره ؟ :)))
چه شعر زیبایی بود....
ممنونممم :)

سلام عزیزم وبلاگت عالیه و حرف ندارهل

طف میکنی به وبسایت منم سر بزنی

با آرزوی بهترین ها برای شما

آه! پل الوار عزیز....
و اون شعر فوق‌العادهٔ «تو را دوست دارم»

+ تو را به خاطر دوست داشتن، دوست می‌دارم...
این شعر و نخونده بودم،سرچ کردم و خوندم و لذت بردم
واقعا فوق العاده بوووود
ممنون مهتاب عزیزم :*

ت

چه متن قشنگ و احساسی...

مارو بریدند بدن پیشی ها بخورن خخخخ
پیشی که خوبه
آقای یار از دست من که عصبانی میشه میگه ایشالا سگ بخورت :))))
چرا برای مثال من نباید کمدی باشم در اتاق تو؟...
یا چرا نباید قابی باشم که دور عکست حلقه میزنه حتی ؟ 
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۱۱:۱۳ ماهی کوچولوی قرمز
هعی...
:* 
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۱۰:۵۱ معلمی از جنس اینده
سلام
خیلی خوب بود.
ممنون عزیزم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan