√ 037 گریه کن ، گریه قشنگه

خیلی وقت بود به خاطر دو تا مشکل تحت فشارهای عصبی و استرس زیادی بودم

اولیش مربوط به خانواده بود و کل زندگیمون و تحت الشعاع قرار داده بود و من برای اولین بار اینو تجربه میکردم که تحمل درد و رنج خانواده به مراتب خیلی سخت تر و جانکاه تر از درد شخصیه

دومیش هم مشکل شخصی مربوط به من و یار بود و گره هایی که عوض باز شدن ، سخت تر و پیچیده تر میشد

درست تو اوج نا امیدی مشکل خانوادگی دو سه روز پیش حل شد و مشکل شخصی هم دیروز اتفاقات خوبی افتاد که به سمت و سوی حل شدن رفت

امروز که از خواب بیدار شدم حس میکردم بعد مدت ها فشار سنگینی از رو دوشم برداشته شده

حالم خوب بود و شاد بودم

ظهر که شد در عرض چند ثانیه قفسه سینم تنگ شد و حس کردم نمیتونم نفس بکشم به قدری که حتی یک ثانیه هم نمیتونستم محیط کار و تحمل کنم

مرخصی گرفتم و زدم بیرون و کل مسیر سرکار تا خونه رو گریه کردم

خونه که رسیدم دو تا آرام بخش خوردم و خوابیدم ، الان که با حال خوب بیدار شدم و اثری از اون غم سنگین و نفس تنگی نیست دیدم یار برام این پیام و فرستاده

" آدم ها گاهی گریه میکنند نه به خاطر اینکه ضعیف هستند

بلکه به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بوده اند... "

 

 

  • مــارﮮ

اون قسمت ها که از گرفتگی نفس گفتید و یه حسی پیدا کردم انگار نفس خودم گرفته...

چقدر سخت.

خدا روشکر که تونستید و قوی بودید :)

بعد ها که روز های سخت دیگه ای پیش اومد، یاد گذشتنِ این یکی بیفتید :)

 

 

سلام خداروشکر که حال دلت  خوب است ...

توی لین دوسالی که گذشت که درگیر درسو کنکور بودیم خدا میداند چه رنج ها ه برما نرفت ...چه استرس ها که نکشیدیم ...ولی بلاخره تمام شد .... چه تنش های هفته ای داشتیم که رفع میشد و یک مدل جدیدش پیدا میشد ... 

ولی یم چیز رو یاد گرفتم اینکه  مشکلات همیشه و همه ما هستند گاهی ما آنهارا میبینیم گاهی از کنارشان رد میشوی بیتوجه ! ....

بهترین راه توکل کردن و خوشیین بود نه ....

م قلم  خوبی داری ... از اون هایی که آدم مجبور میشود متن را چه کوتاه یا بلند تا پایان بخونیم و مزه مزه کنیم ....

 

جمله جالبی بود ...!

 

به منم سر بزنید 🌵...!

 

سلام 
خیلی ممنونم
خدا رو شکر که روزهای تلخ گذشته :)

جمله عجیبی است ..درد اور 

ولی خداراشکر که برای شما پایان خوب بود 

ممنون دوست مهربون :*

امیدوارم خاطرات این چند روز اثراتش کم باشه روی زندگیت ...

امیدوارم حالت همیشه خوب باشه مریم  بانو: )

 

مرسی مریم مهربون :*

انشالله همیشه دلت خودت و خانوادت خوش و تنتون سلامت باشه...

 

:*

منم مدتی تو سختیم انقدر سنگ شدم گریم نمیاد دیگه

درست میشه :*
دوشنبه ۲۱ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۰ دخترک زلال شهر ...

چه جمله قشنگی:)

 

+انشاءالله همیشه حالتون همیشه خوب باشه و لبخند بزنید:) 

ممنون عزیزم :) :*

عزیزم :) سختیا میگذره و امیدوارم عمرشون کم باشه... آرامشت پایدار

اره ولی هر سختی اثراتش تا مدت ها تو روح آدم پایدار میمونه
ممنون عزیزم :*

چه خوب و خوشحالم که خوبی الان...

واقعا دردی جانکاه تر از درد خانواده نیست...دردای خودمون یه جوری حل میشن بالاخره....

و چه خوب که یار یار شد دوباره برات....

خیلی سخته ، خیلی
حاضرم خودم سخت ترین مشکلات و به دوش بکشم اما لحظه ای خانواده ام رو تو ناراحتی نبینم
غم اونا یه جور دیگه آدمو میسوزونه 
مرسی عزیز دلم :*

خوشحالم که مشکلاتتون حل شده عزیزم :*

قربون تو عزیزم :* مرسی

روزای که آسمون دلمون ابریه،موقته و زود میگذره..

چه خوب که با حال خووب  ادامه روزت بعد  از بیدار شدن طی کردی

خدا پدر آرام بخش ها و خواب رو بیامرزه که کمک کردن با حال خوب روز و تموم کنم 

چه جمله ی قشنگی

عزیزم :*
شنبه ۱۹ مرداد ۹۸ , ۲۰:۵۶ معلمی از جنس اینده

سلام واقعا هم تحمل و رنج خانواده بیشتر میشه.

خیلی زیاد :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan