√035 بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم

و بالاخره یک خبر خوووووب 

تو جلسه ای که بین همکارم و مدیریت و دفتر مرکزی انجام شد

رای به برگشت همکارم و عدم اخراجش دادن

فردا برمیگرده سرکار و من خوشحال ترینم

خدایا شکرت :)

  • مــارﮮ

سلام 

خدا رو شکررر 🙏

 

امیدوارم همیشه ایام شاد و خندان باشین🤗

 

سلام
خیلی ممنونم
همچنین :)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۲۰ ماهی کوچولوی قرمز

رد کن بیاد اون ناپلئونی رِ

چشم چشم امروز شیرینی میدم بهتون :))

خداروشکر 

ولی دیگه جو یکم تغییر میکنه به نظرم

اره دقیقا همینطوره
برمیگرده ولی احتمالا تا یه مدت رییس زیاد اذیتش میکنه :/

چه مهربونی تو اخه

قربون تو عزیزم :*

آخیشششش :)))

اصلا جیگرم حال اومد که تیرش به سنگ خورد :دی

اصن همین تیترتم بین این همه تیترای داغان، خوشحال‌کننده بود:)

خدا کنه حال دل همه خوب باشه 
خودم تقریبا یه دوره سخت و طولانی استرس و فشار و گذروندم 

خداروشکر، پوزه اون منفعلی که اخراجش کرده بود به خاک نشست

دقیقااااا
وای انقدر خوشحالم که نگو
مثلا میخواست با اینکارش یه نمایش قدرتی هم برای ما راه بندازه از ما زهر چشم بگیره  که خودش ضایع شد :دی

هورااااا

انقد خوشحالم و دلم خنک شده که حد نداره :)))

خیلی خوبه 

خوشحال شدم از شنیدنش :)

منم همینطور 
بالاخره بعد هر سختی ، آسونیه 
ممنون :) 

خداروشکر^^

حق به حق دار میرسه:))

اره واقعا خدا رو شکر
خیلی خوشحالم ^^

اگه ناحق بوده پس برگشتنش خیلی خوبه شکرش :))

خدا رو شکر ^^

خیلی خوبه یه حسی مثل شادی پر از آرامش :)

مگه نه ؟

خیلی حس خوبیه 
میدونی
اگه اخراج میشد خیلی ناحق بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan