√004 چرا مولودی ها رو ریختید تو کنسرت ها ؟

دیشب به اصرار مادر جان رفتیم مولودی 
خانم مداح / مولودی خوان ( چی میگن بهشون ؟ ) یه شعر و در سبک رپ و بر وزن آهنگ زانیار میخوند
بعد هم میکروفون و داد دست یه پسربچه آهنگ آقامون جنتلمنه ساسی مانکن و خوند
بعدشم خودش آهنگ آیریلیق آذری گوگوش و خوند
و من تمام مدت پوکر فیس نگاه میکردم :|
  • مــارﮮ
چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸ , ۲۰:۵۹ امیرحسین علیزاده
والا صداشون تا ده کوچه اونورتر میره ، خدا سرشاهده اگه اسم اماما رو نمی آورد فکر می کردم پارتیه . 
من تا سه سال پیش به اینا می گفتم ملودی ، بعد فهمیدم ملودی و مولودی فرق داره  😂😂
اتفاقا اینم بیشتر شبیه پارتی بود :))))
ساسی مانکن و حامد همایون و ...
خلاصه حال دلشون خوش بود و این روزا هر شادی ای غنیمته :دی
چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۸ امیرحسین علیزاده
هیچ وقت نتونستم علت برگزاری مولودی رو درک کنم ؟ همیشه برام سوال بود اگه تو اسلامی که اینا میگن خوندن زن حرامه،  پس دیگه مولودی چیه ؟ 
خب توی دین اسلام به این صورته که  شنیده شدن صدای  زن توسط مرد نامحرم حرامه
توی  مولودی که یه مهمانی کاملا خانمانه ست  خوندن خانم ها مشکلی نداره
😲، بسم‌الله، جنتلمننن؟؟؟!
خدا رحم کنه! 
وضعیت خیلی عجیبی بود
جوونا سرخوشانه میخندیدن
مسن ترها حرص میخوردن زیرلب دری وری میگفتن :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan