√011 سالگرد عشق

رفتیم باغ کتاب

دعوا کردیم

گریه کردیم

آشتی کردیم

خندیدیم

بوسیدیم

هدیه خریدیم و روز عاشقانه تموم شد

عزیزم پنجمین سالگرد با هم بودنمون مبارکه

سالگرد

  • مــارﮮ
صحنه داشت مگه؟ :|
:/
دیدی؟ :)
بعلهههه صحنه را دیدم :) :دی
شوخی کردم با جمله ی آخرت :)

متوجه شدم
ای بابا
ماری که غلط املایی و دستوری میگرفتی همه عمر
دیدی که چگونه دچار غلط دستوری ماری گرفت :)))
هم باشی؟ 😎
یعنی چی ؟ :/
همیشه در کنار هم باشید😊
خیلی ممنونم :)
 امیدوارم همیشه خوشبخت باشید :)
ممنون عزیزم
ای جان :))))
شاد باشید
مرسی عزیزم :*
تبریک میگم :)
امیدوارم روز به روز عشقتون بیشتر بشه 
ممنون عزیزم :*
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۹۸ , ۱۹:۲۳ دخترک زلال شهر ...
مبارک باشه عزیز دل :)
انشالله هزاران سال زیبا کنار هم باشید...
ممنونم عزیزم الهی آمین :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan