√012

عمیقا احتیاج دارم یکی بیاد بزنه رو شونه ام 

بگه کم نیار

صبور باش

این اوضاع موقتیه

همیشگی نیست...

  • مــارﮮ
چون میگذرد غمی نیست

 کم نیار

صبور باش

این اوضاع موقتیه

سال بعد این موقع میخندی به این که اینهمه آشوبت کرده بوده

اخه پارسال و سال قبلش هم دقیقا فکر میکردم سال دیگه اش به اون مشکل میخندم 
اما همچنان حل نشده :(
خدا کنه امسال دیگه حل شه...
مرسی عزیزم :*
میگذره ... مطمئن باش...
+وبت دلنشینه :)
خیلی ممنون خانم دکتر مهربون :) :*
همینکه نمیدونی تهش چی میشه سخته دیگه...
اون استیکر اسیر شدیم بخدای سوریلند :)))))
تو بیا منو آروم کن، من میام تو رو آروم کنم :)))
بجنگ!!! بجنگ برای هر چیزی که میخوای! تهش یه اتفاق مثبته :)
یعنی وضعیت بغرنجی داریم ها هر دو مون :))) 
باور کن من میتونم سختی ها رو تحمل کنم به شرطی که بدونم تهش قراره خوب بشه
اما الان یه ترسی تو دلمه که همه چیز بدتر و بدتر بشه
وضع مملکت و که می بینی :( 

در حالی که دست بر شانه ات می گذارم می گویم:

کم نیار

صبور باش

این اوضاع موقتیه

همیشگی نیست...

مطمئن باش.

مرسی امیلی 
مرسی که هستی و روحیه میدی :) :*
دائما یکسان نماند حال دوران، غم مخور
ان شاالله
ممنون عزیزم :)
مطمعن باش هیچ اتفاقی همیشگی نیست، زمان همه چیز رو عوض میکنه
ترسم از اینکه گذر زمان سخت ترش بکنه :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan