√013 فقط سه ماه و ده روز مونده تا پاییز

با گرم شدن هوا و نزدیک شدن تابستون 

به این نتیجه رسیدم واقعا ترجیح میدم از سرما یخ بزنم بمیرم

تا اینکه از گرما تبخیر بشم :(((

از شش ماه اول سال متنفرم ،یکی من و برداره ببره قطب بندازه بغل پنگوئنا :/ :))))


  • مــارﮮ
آخ گفتی!!!!
:(
 بسوزد پدر گرمای پدر در آور.
تازه هنوز تابستون نیومده اوضاع اینه 
دو ماه اولش که خوبه! :)
من اصلا تحمل سرما ندارم!
فهمیدم چطوری جنوب دووم میاری پس :دی
من از گرما متنفرررررم
آرزومه برم یه کشور سردسیر قطبی زندگی کنم 
منم پاییز و زمستون رو بیشتر دوست دارم، البته هنوز هوا خوبه تیر ماه چی بشه :/
ذوب میشیم :/
منم میام پیش پنگوئنا
تاریخ حرکتمون 24 خرداد پنج صبح از میدون آزادیه
اونجا منتظرتم :))
درک میکنم:)
تابستون خیلیییی بده-_-
بنویس خیلیییی
بخون خیلیییییییییییی
منم خسته و بی حوصله میشم...هیچ کاری نمیشه کرد :| ما جنوب کشوریم :(
خدا به دادتون برسه ، اونجا دیگه واقعا گرما فراتر از تحمل آدمه :(
منم منتظر پاییزم :)) واقعاا تحمل گرما خیلی سخت تره
خیلی سخت تر از سخته ، کلا هوا که گرم میشه از یه آدم خندون شاداب تبدیل به یه انگری برد اخمو میشم :/ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan