√014

بدترین نوع حسادت ، حسادت تو محیط کار و روابط همکارانه ست

اینکه باید ثابت کنی اگر با تو از جانب مدیر بهتر رفتار میشه صرفا به خاطر اینکه کار بهتری ارائه میدی

نور چشمی نیستی

پاچه خار و چاپلوس نیستی

حتی خیلی مستعد یا نابغه هم نیستی

فقط داری تلاش میکنی

و بقیه این تلاش و نمیکنن

و به جای فهمیدن و درک کردن این موضوع و تلاش بیشتر انجام دادن ، عقده هاشون و سر تو خالی میکنن 

چون این راحت ترین کار براشونه !

  • مــارﮮ
تو خونواده ،تو مدرسه ،تو دانشگاه و حالا تو محل کار از زبون شما ... همیشه خوب بودنه از نظر اطرافیان یه جای کارش میلنگه ... چیزی که شاید خودمونم دچارش بشیم...
دقیقا
اولین برچسبی که میخوری اینکه یا چاپلوسی یا پارتی داری یا...
هیچکس نمی بینه داری دو سه برابر بقیه جون میکنی
خیلی عصبانیم :/
دقیقا! چون این کار راحت‌تره براشون!!!
دارم تمرین میکنم نسبت بهشون بی تفاوت باشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan