√018

خوشحالی یعنی صبح روز تعطیل از خواب بیدار شی و ببینی بوی کیک کاکائویی خواهرت خونه رو برداشته و
مامانت داره هسته های آلبالو رو برای درست کردن مربا جدا میکنه و از اونور روی گاز مواد لواشک داره غلغل میزنه :دی

ناراحتی یعنی چشمت رو که از خواب باز میکنی یه عالم اخبار بد و دلهره آور از تو صفحه گوشی بپره جلو چشمت و
ضربان قلبت رو ببره روی هزار و با خودت فکر کنی خدایا کاش وطن جایی برای زندگی بود :(

عشق یعنی مامان بزرگ که یه ربع بعد بیدار شدنت از خواب زنگ میزنه بهت و میگه حالا که مامانت ناز میکنه بیاد خونمون
تو راضیش کن و بیارش،میخوام شب براتون قورمه سبزی درست کنم :*

آرامش یعنی جناب یار که وقتی بهش میگم میترسم از آینده میخنده و میگه نترس،من حواسم به همه چیز هست،خیلی زود میریم جایی که تمام ترس هات و پشت سر بذاری و برق چشمات دوباره برگرده

دوستی یعنی وقتی چایی به دست نشستی و پنل وبلاگت رو باز کردی ببینی دو تا مهربون که عمر دوستیشون با تو فقط یک ماه و نیم از  شروع کار وبلاگته برات پیام خصوصی گذاشتن و فقط به خاطر یه روز نبودنت نگرانت شدن و حالت و پرسیدن،من چطوری عاشقتون نباشم ؟ ( ایموجی اشک شوق )


+ زندگی همینه ، تلفیقی از احساسات تلخ و شیرین مختلف در صبح تعطیل آخر هفته
  • مــارﮮ
سلام
چه انسجام قشنگی داشت این متن و چقدر راحت میشد بوی اون کیک رو حس کرد :)
امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه و از سختیای زندگی لذت ببرین 
سلام
ممنون عزیزم 
جاتون خالی اتفاقا خیلی خوشمزه بود :)
نفس زندگی خودش لذت بخشه،نه شادی همیشگیه نه غم 
قربان تو مهربونم ♥️♥️♥️
:* ♥️♥️♥️
سلام . روز بخیر
آموزه های م.اج:
- زندگی رو به تکامله
-مشکلات و مسایل،حتی بحران ها نیز قابل حل اند.

(امیدوارم خوب بوده باشید و از اون همه خوردنی و خوراکی خوشمزه لذت برده باشید)
سلاممم
چه آموزه های خوبی :دی
متشکرم،ان شاالله شما هم خوب باشید :)
آدرس میدما
من در مورد لواشک تعارف سرم نمیشه 😂😂♥️♥️♥️♥️
جدی میفرستم برات،فقط باید صبر کنی یه کم زیاد شن،فعلا در حد یه سینیه :)))
خیلی هم خووب ^_^
متشکرم ^_^
فقط قورمه سبزی مامان بزرگ

از لواشک هم نمیشه گذشت

کیک کاکائویی 🙄😊

هیچم شکمو نیستم :دی
حالا نگم برات که قورمه سبزیه طی انفعالات فیزیکی و شیمیایی تبدیل به قیمه شد :))))

آدرس بده لواشک بفرستم برات :*
زندگی خوبه

ولی گاها خیلی سخت
امیدوارم در سختی ها هم همیشه لبخند بزنید :)
تا وقتی سختی ها نباشه آسونی ها به چشم نمیان
من دقیقا الان تو دوران سخت زندگیم هستم
نمیخوام هم شعار بدم
خیلی وقتا کم اوردم گریه کردم خسته شدم
ولی بعدش باز سعی کردم به زندگی برگردم
یکی از دلایل روزانه خونی هام همین جریان زندگیست (هرچند مجازیست) ک با واژه ها شکل گرفتن 
پست حال خوب کنی بود !
خصوصی هم درددلی بیش نبود خانوم (اگر الزامی ب پاسخ میبینی اینجا هم میتونم بخونم)
آرزوی فزونی روزهای چنین دلچسب برات دارم 
ممنونم
ان شاالله که همیشه حال دلتون خوب باشه :)
^_^

انشالله:) 
ماهور اسم قشنگیه جزو اسم های موردعلاقه‌ام هست^_^
منم خیلی این اسمو می دوست ، ماهور و مها ^_^

چقدر حس خوبی داشت پستت💖
مرسی عزیزمم :*

میدونستی اگه یه روز صاحب دختر بشم اسمشو ماهور میگذارم ؟ ^_^
عاشق مادر بزرگت شدم یعنی :D
خیلی گوگولیه ^_^ :*
چه پست خوشبویی ♡~♡
عزیزمم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مـداد رنگــی

تو مثل یه اتفاقی ، که یه روز خوب میفته

من به خودم به چشم یک مداد رنگی نگاه میکنم
شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم
اما می دانم روزی ،
برای کامل کردن نقاشی ات
به من نیاز پیدا خواهی کرد
.
.
.
.
Follow your dreams
(:...they know the way

instagram:medadrangi_mary
Designed By Erfan Powered by Bayan